Fredag 17/1

 
                       God morgon Fredag säger jag
                       med grus i ögonen....fullmåne..
                       och det innebär dålig sömn.....
 
 
                  Ja så blev det nya stövlar i går
                   Helly Hansen......blev det......
                   och sköna var dom...får nu
                   hoppas att de går säkert med
                   med mig i snön så jag slipper
                   ha så mycket markkontakt med
                   andra kroppsdelar än fötterna....
 
 
          Hör på tv:n att nu kommer pastellerna på
          modet igen.....och grått.....jag har mycket
          grått inne i skåpet .......och så ska det vara
          knappar, volanger och sammet......mini-
          malismen är ute för nu ska det vara om-
          bonat och lite svullstigt....härligt.............
 
          Köpte en liten vas och blomma till Ella
          som hon ska få i morgon då vi ska gå
          på hennes 1 års kalas.......
 
 
          Här ligger min sängvärmare...men han kände
          nog också av fullmånen för han låg inte kvar
          så länge....utan gick och la sig på sin vanliga
          plats i stora rummet.....Nu frukost.....A............
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tarja

Stövlarna ser jättesköna ut och är snygga dessutom! Kram

2014-01-17 @ 10:48:36
Postat av: Mariana

Vilka härliga stövlar!!!!
Ja, dom håller Din jobbartid ut... och säkert under många år som lyxhustru!!

Det där med pastellerna gillar jag... :)

Trevlig helg!!

Kram <3

2014-01-17 @ 10:56:57
Postat av: Anita

Tack Tarja...jag tror att stövlarna blir bra...Trevlig Helg....Kram..

2014-01-17 @ 11:24:40
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Anita

ja Mariana...det var nog ett bra köp av stövlarna..håller nog hela livet....jag gillar också pasteller....är lite trött på allt det vita nu....trevlig helg ...kram <3

2014-01-17 @ 11:26:46
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0