"2" dag...

 
          I morgon är det dags.....för en två dag.......
          jäklar vad jag har fuskat....men imorgon
          är dags........kyckling wok gryta.................
 
 
             Tyckte det såg lite fattigt ut, så jag stekte
             lite lök med ljus soya, vitvinsvinäger,honung,
             salt och peppar.......fy sjutton jag är redan
             hungrig........det blir tidigt sänggående i morgon
             är jag rädd.......eftersom det är på kvällen som
             jag är mest hungrig.......A.................................
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

På onsdag måste Du fuska riktigt ordentligt!!!

Kram <3

2014-01-20 @ 22:35:48
Postat av: Anita

Haha klart jag fuskar på onsdag då äter vi något gott......Kram <3

2014-01-20 @ 22:49:54
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0