Vi gör stan...

 
                                    Hej Lördag..................
 
           I dag ska jag åka in till stan och därför har
           jag tagit på mig ugglehalsbandet  som jag
           har fått av Mariana.................................
 
 
                Fia, Lasse, Lars och jag hade bestämt att
                vi skulle äta Fisk i hallen...(saluhallen )......
 
 
                   Innan vi åkte hem blev det en öl
                   på Olearys................................
 
 
                Efter bussfärden hem blev det
                kaffe och en Williamsbakelse,
                här hemma......Nu blir det att
                titta på Mello och sedan sängen....A...
 
 
 
          
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vilken snygging i ugglehalsbandet!!!

Kram <3

2014-02-23 @ 19:48:26
Postat av: Anita

haha..jag trivs riktigt bra med ugglehalsbandet....Kram <3

2014-02-24 @ 06:14:50
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0