Söndagsbak.....

 
                         Söndag kväll.........................
 
 
          Jag fick för mig att baka bullar på eftermiddagen..
 
 
                 Jag ska åka in till lilla Ella i morgon
                  förmiddag.....mamma Anna jobbar
                  och pappa Magnus ska på möte...
                  hoppas att det blir fint väder så vi
                  kan ta en promenad uppe på stan...
 
                  Nu har jag disken kvar sedan blir
                  det nog sängen så man är utvilad
                  i morgon................A.....................
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Farmordag... härligt!!!

Kram <3

2014-02-23 @ 18:47:29
Postat av: Anita

Ja det ska bli kul med en tripp in till fina Ella...Kram...

2014-02-24 @ 06:11:45
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0