Måndag "2" dag

 
                                 Hej Måndag...........
 
              I dag blir det mycket kaffe....vi har en "2" dag.....
 
 
                   Och då ska jag laga mat......dumt påhitt
                    en sådan här dag...men jag får ju känna
                    den goa stekdoften ..............
 
 
                  Tre chili frukter har jag mortlat.....starkt......
 
 
                    Jag skar ytterfilen i skivor som jag
                    bankade ut..............
 
 
                   Så blev det lite strimlor också........
 
 
                            I löken slängde jag i all chilin......
                            ja jäklar vad hett det blev..men
                            gott....................
 
 
                  Jag har ätit min obligatoriska tallrik
                  fil med diverse frön till frukost, och
                  så bälgar jag i mig en massa kaffe....
                  men i kväll ska jag äta min köttbit
                  med grönsaker och chili het lök.....
                  sedan blir det inget mera att stoppa i
                  sig i dag.......Nu ska jag försöka ringa till
                  min gode vän Mariana....jag har försökt
                  en gång men då var det upptaget......A........
 
 
 
          
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hej vännen!

På´t igen.... telefonen alltså!!

Du är allt en riktig "matmor" Du!

Kram <3

2014-02-11 @ 10:14:56
Postat av: Anonym

Mariana..om jag hinner ringer jag i dag...ska dra i väg in till stan en sväng...Kram <3

2014-02-11 @ 10:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0