lördag 1/2

 
                 Vaken och lite däven med en ond tumme.....
                 Dagens middag blev anka...gott................
 
 
                    Saftigt och gott kött..........
 
 
                  Jag har en liten tendens av ont i halsen....
 
 
               Oj här sitter det en goding som gillar
               ankkött....han sitter så här fint och
               tittar in i kameran för han vet att det
               vankas något gott sedan..........
 
 
             Så fick jag en fin bild på fina Ella som sitter
             och leker......Nu efter maten ska jag lägga
             mig i bubbelbadet så att mina leder mjuknar
             upp efter 3 jobbar nätter...sedan blir det nog
             en kväll framför tv:n.....som bara visar skit i
             kväll.....men med många kanaler och play
             så ska jag nog hitta något att sova till......A.....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0