Hungrig.....

 
 
                 Snart har tisdagen gått....och det
                 är skönt för jag är hungrig som
                 bara den........Ludde och jag låg
                 kvar i sängen och tittade på OS
                 på morgonen.....ja Ludde tittade
                 inte så mycket...han sov mest...
 
 
 
                      En stor kopp kaffe i Farmors muggen....
 
 
                    Middagen i dag bestod av lite kött
                    och grönsaker.......och det är ju
                    inte så mättande, så nu är jag
                    hungrig igen......så därför ska
                    jag nu diska och sedan lägga
                    mig i sängen och titta på tv:n
                    tills det är dags att sova...........A......
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Duktiga Du!! :) :)

Kram <3

2014-02-19 @ 07:09:22
Postat av: Anonym

Åh Mariana...duktig vet jag inte om jag är..men jag försöker....Kram <3

2014-02-20 @ 13:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0