Fredag 7/2

 
                                   God Kväll Fredag..........
 
                      I dag fick jag vara barnvakt till lilla Ella.......
                      och snällare unge får man nog leta efter
                      Glad blev hon när jag kom in genom dörren
                      sedan när hon får se mitt telefonfodral då
                      glittrar ögonen på henne.........................
                      Hon vinkade glatt till pappa när han drog
                      i väg på jobbarmöte...............................
 
 
            så hittade hon kontakten till fönster lampan
            hon kunde tända men sedan fick jag släcka,
            och så höll vi på ett tag....hon tände och jag
            släckte....teamwork.....................................
 
 
           Ja här åker vasen med blommor....men det
           var en vas som var okrossbar och plastblommor..
 
 
                         Här är hon koncentrerad........
 
 
                    Oj vad spännande det var..........
 
 
                Det ska börjas i tid....paddan är en favvo.......
 
 
             Hon åt och hon sov och var väldigt snäll.......
             så det är inga problem att ha henne...hon
             var förkyld och hade feber.....och i morgon
             ska vi gratta Erik's Jessica som fyllt år...det
             ser jag fram emot..........
             I kväll stod det en polisbil..längre ner på Dammgatan
             där det nu har blivit ett behandlingshem.........lite
             orolig är jag.......men man ska ju inte ha förutfattade
             meningar......men hundarna i bilen blev inte glada
             när Ludde gick förbi.....Nu blir det sängen.....A....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                     
 
          
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Gomorron stolta Farmor!

Fina bilder lyckas Du få... :) :)

Ha en bra firarlördag!

Kram <3

2014-02-08 @ 09:16:23
Postat av: Anita

Hej Mariana.....några bra bilder blev detfaktiskt..annars brukar jag bara få baksidan på henne.....Tack.....Kram <3

2014-02-08 @ 12:40:02
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0