Onsdag.......

 
                                 God Morgon Onsdag......
 
                I går kväll gjorde jag lite godis till små-
                fåglarna.......................................
 
 
                       Cocos fett fågelfrön och lite peppar-
                       kaks formar......så blev det så här bra...
 
 
                    Het kycklingssoppa med lite gott
                    bröd ....det blev vår kvällsmat i
                    går kväll......
 
 
               Mina Juldukar är nu ny manglade.....
               på fredag får jag städat...då åker
               de på.......i år ska jag väl vara klar
               med allt till Julafton.....jag har ju inget
               arbete att gå till denna Jul och Nyårs-
               helg......eftersom jag är sjukskriven....
 
 
                      På akvariet står nu en tomte med
                      sin lilla lysande lykta....................
 
                     Åh vad trött jag blir på dessa politiker
                     bara tjafs och elände........
                     I dag blir det en träff med fina Tarja
                     och en loppis runda....ska bli så
                     roligt......Ha det gott.............A..........
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0