Onsdag 17/12

 
                                Onsdag 17/12.................
 
                   I dag är jag trött...så Ludde och jag låg
                   och drog oss till kl.10.00.....skönt.........
 
 
                 Var hos Ida och klippte mig i går
                 köpte med mig lite "go"saker .....
 
 
                När jag satt hos frissan ringde chefen från
                jobbet och sa att hon varit hemma hos mig..
                men den enda som var hemma var en ilsken
                hund sa hon....hehe....hon har aldrig träffat
                lille Ludde......men jag åkte upp till jobbet och
                fick min Julklapp.....nu ska det bli bio och
                popcorn.......
 
 
                En mörk bild ...men Atelje Christina
                håller ju på att avveckla så där var
                det halva priset på allt......så där köpte
                jag 5 meter spets till mammas gamla
                broderade duk......en ljusstake och två
                ljuslyktor allt för 130 kr.........
                Solen skiner och jag har varit ute på en
                promenad med Ludde.....men halt som
                bara den var det så nu sitter jag här med
                en värkande rygg....jag spänner mig så när
                jag går.....och flera promenader lär det bli
                i dag eftersom Lars är bjuden på Julbord
                med underhållning i kväll...och lär inte
                komma hem på denna sidan midnatt.......
                så i kväll blir det virkning framför tv:n...A...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Då är vi två som spänner oss när det är halt... 😦

Kram ❤

2014-12-17 @ 21:03:44
Postat av: Anita

Det är inte bra för oss som är "handikappade" att vara ute och gå i halkan...

Kram <3

2014-12-17 @ 23:43:10
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0