Onsdag 10/12

                        God Morgon Onsdag........
 
           Ja det blev lite ändrade planer i dag.......
           i stället för en heldag på Marieberg
           blir det en hemma dag...och eftersom
           det ska bli dåligt väder så kanske det
           är lika bra.........
 
 
        Lutfisk brukar jag äta i  jan-Februari för
        jag hinner inte laga till det innan......jag
        har ju alltid jobbat och så är det bara
        jag som älskar lutfisk i denna familjen...
        så i dag ska jag göra lutfisk med mycket
        kryddpeppar, gröna ärtor, hårdkokta ägg.
        stekt bacon. kokt potatis och sås..........
        så himla gott........
 
 
            Krya på dig Mariana....A...........
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Tack underbara Anita... vi MÅSTE ses före jul... !!

Kram ❤

2014-12-10 @ 12:36:23
Postat av: Anita

Ja... men jag tror inte vi hinner det..
Kram <3

2014-12-11 @ 06:13:03
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0