Måndag 7/12

 
                    Hej nu är det Måndag igen.......
 
         Hittade tre tomtar som pojkarna's farmor har
         stickat och som har blivit kvarglömda här.....
         tror det är Fredric som har tagit med sig sin..
         de andra är kvar här......................................
 
 
                     Ljusstaken har svärfar gjort och
                     fatet vet jag inte vart det har kommit
                     ifrån.....men nu tyckte jag att de såg
                     så tråkiga ut så jag betsade dom .....
 
 
                     Det blir nog bra när de har torkat.....
 
 
              Ett kilo köttbullar är färdig stekta....och de
              var såå goda....jag älskar Jul köttbullar med
              mycket kryddpeppar i........de får stå i kuvösen
              och svalna sedan blir det in i frysen innan de
              blir uppätna...
 
 
                   För första gången i mitt liv blir jag
                   nog färdig med allt till Jul......jag
                   har lagt på alla Juldukar och plockat
                   fram det jag vill ha fram......det mesta
                   står i lekrummet för Ella's skull....och
                   så i köket förstås..granen klär vi dagen
                   innan julafton det är Lars jobb medan
                   jag gör skinkan......Nu skiner solen från
                   en blå himmel...så skönt.......A.............
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Flitig som alltid... 😉

Snyggt när det blev betsat!

Kram ❤

2014-12-09 @ 12:29:27
Postat av: Anita

Flitig vet jag inte om jag är...men det är roligt med förändringar....

Kram <3

2014-12-10 @ 06:42:46
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0