Måndag 15/12..

 
                       Måndag och ny vecka igen.....
 
              Ja inte står tiden stilla inte......usch i dag
               kände jag mig trött, frusen och har ont...
               så jag drog i gång roliga klipp på you
               tube.....tänk att man mår bättre när man
               får se lite tokigheter och skratta............
 
 
             Det blev en liten spontan släktträff hos Erik
             jag skulle dit och sätta upp draperierna som
             jag sytt och då kom Magnus, Anna och Ella
             dit också...så det blev lite go fika och Ella åt
             kakor med god aptit...........
 
 
                  Väl hemma gick jag igenom lite
                  bilder från i somras här är Ella
                  och jag när vi besökte Kolmården...
 
 
                   Nu vill jag snart bada....nu är det bara
                   3.5 månader kvar......sedan är husbils-
                   säsongen igång....oj vad kul det ska bli..
                   nu blir det en kopp gott kaffe....Ha det....A.....
 
              
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0