LÖRDAG....

 
                   Lördag......och vi har inget särskilt på
                   programmet i dag.....så jag har bestämt
                   mig för att ta fram symaskinen...............
 
 
                  Erik skulle ha två draperier och nu
                  var det hög tid att sy....jag och
                  min symaskin brukar inte var så
                  där såta vänner.......men i dag
                  gick det bra......det fösta draperiet...
                  sedan började jag läsa och inte
                  var det katekesen direkt...........
                  så Lars övertalade mig att det
                  finns en morgon dag också.....så
                  nu blir det till att sy i morgon också...
 
 
          Städade ur lite i min sy låda och hittade
          dessa........Lakansbård 4,5 m för 6,90 kr,
          hällresår 1 m för 4,10 kr....och det vet
          jag inte ens vad det är......
 
 
             Jag fick sätta upp tomten på soffan
             för Ludde gillar att gnaga på tomtar.....
 
 
               Bland alla hyacinter och Julstjärnor
               kan det vara fint med en bukett röda
               rosor......Ha en bra lördag kväll....A....
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Flitmaja... 😉

Kram ❤

2014-12-13 @ 23:00:55
Postat av: Anita

Haha....inte då....
'
Kram <3

2014-12-13 @ 23:37:01
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0