Julbord på Ikea.......

 
             God morgon Fredag.............
 
      Ann-Sophie och jag drog in till Marieberg
      i går eftermiddag och konstigt nog så fann
      vi varsin klädtrasa på KappAhl...................
 
      Sedan mötte vi upp Lasse och Lars på
      Ikea för att käka Julbordet som de har...
 
 
          Det var ett helt ok julbord.....
          ser ni de där små korvarna
          det är isterband...jättegoda...
          förra året kollade jag om de
          hade dom att sälja ....men
          det hade de inte...........synd..
 
 
           Så fanns det små fina kropp-
           kakor och till dom fanns det
           lingon.....det syns att det är
           en Smålänning som har haft
           ett finger med i spelet och vet
           vad som ska serveras på ett
           riktigt julbord........Nu ska jag
           leta på lite virknålar och garn
           så får vi se vad jag kan fixa
           till med det.........A..............
 
 
 
 
     
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Trevlig helg!! 😉

Kram ❤

2014-12-12 @ 15:04:31
Postat av: Anita

Tack detsamma Mariana <3

Kram<3

2014-12-13 @ 09:49:36
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0