Fredag 19/12

 
                        God Morgon Fredag........
 
      Den andra januari har det gått sex månader
      sedan jag jobbade natt senast.....och nu har
      jag kommit in i ett vanligt dag liv igen...jag
      somnar kl. 23.00 0ch vaknar 06.00......det
      är rätt skönt måste jag säga.....efter 22 års
      natt jobb....................
      Julklapparna är nu nästan färdig handlade
      det är bara Ella's som är kvar och dom ska
      köpas i morgon.....och så ska jag handla till
      maten som ska lagas.....på söndag kommer
      ju Ella och då blir det full rulle tills vi åter-
      lämnar henne till föräldrarna....men det är
      himla roligt.....Ha en bra fredag.......A.........
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Kanske dax för vanligt dagliv efter alla år.

Ha fortsatta bra julförberedelser! 🎅

Kram ❤

2014-12-19 @ 22:15:08
Postat av: Anita

Ja Mariana ...det känns faktiskt skönt att få vända tillbaka på dygnet igen....Ha det gott..

Kram <3

2014-12-21 @ 11:23:15
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0