3:e Advent....

 
                  God Morgon denna 3:e Advent.....
 
 
                                     Lekrummet.....
 
 
                      Pepparkakshuset har fått sällskap
                      av lite småfolk och Nissar............
 
 
                              Ängeln ska också få känna
                              sig lite Julfin så därför fick
                              den ett rött sidenband om
                              håret.......................................
 
 
                     Om vi vill ha platt mage till Jul så
                     är det bara att köra denna övning..
                     och jag sitter och funderar på hur
                     sjutton jag ska komma upp på stolen
                     ner kommer jag alltid....jaja...Julen
                     hinner nog passera innan jag kommer
                     upp på stolen.....så magen lär finnas
                     kvar också efter Jul.............A.............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Finfint har Du!!!! 👍

Vänta med att klättra upp på stolen till efter att vi träffats!!!!! 😃

Ha en fin 3:e advent!

Kram ❤

2014-12-14 @ 14:20:20
Postat av: Anita

Haha...snälla Mariana jag har övergett tanken på den övningen...så vi kan träffas efter Jul som vi har bestämt...

Kram <3

2014-12-15 @ 07:18:49
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0