Torsdag Kväll......

 
                            God Kväll Torsdag.....
 
                      Jag fick ett mms från Mariana som
                      är på Teneriffa.....och jag blir så glad
                      när foppa tofflorna står där...då vet
                      jag att hon ligger i en solsäng och
                      lapar sol...och liiite avis är jag faktiskt
 
 
             Jag har bakat kakor i dag och de
             blev förskräckligt goda.....sedan
             Goe Gubben kom hem har fatet
             halverats.....så nu ligger de som
             kvar i frysen......och så har jag
             kokat lingonsylt till en son som
             hade slut på den.....................
 
 
            Jag jobbar i Påsk....och så är det en
            son som fyller år...så därför slår vi
            ihop födelsedags kalas och Påsk-
            mat på söndag när jag går av....och
            därför har jag skrivit en kom i håg
            lista......men nu är det sängen som
            gäller......God Natt Alla Glada....A....
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Med foppatofflorna på, tänkte jag förstås på Dej!!!

Kram <3

2014-04-15 @ 23:43:05
Postat av: Anita

Ja det behövdes ju inte flera skor än foppatofflorna med sig....Kram <3

2014-04-16 @ 08:09:08
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0