Torsdag ...eller..??

 
                        God Morgon Torsdag.......
 
          Jag fick fundera en stund vad det var för
          dag i dag......man blir lite vilsen när man
          jobbar så här......det var förresten två tunga
          nätter att jobba...jag brukar inte känna så men
          det berodde nog på vädret också....bara regn..
 
 
            Jag sov länge också igår...och för en gång
            skull hade jag stängt av min telefon....men
            när jag kommer upp ser jag att Magnus har
            ringt......han behövde barnvakt...så det blev
            en snabbutryckning till stan.....Ludde fick
            äran att följa med.....................................
 
 
             Här matar Ella Ludde med majskrokar.....
 
 
                     Sedan äter hon själv en.....
 
 
                I dag blir det till att måla dessa ljus
                lampetter och lite strykning ev......
 
                Ha en bra dag.......A...........................
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0