Solsken......

 
               Ludde ligger och njuter i kuvösen.......
 
 
           Mina kvistar med Forsythia blommar fint.......
 
 
              Jag är såå nöjd över min spegelbyrå......
 
 
           Jag har städat och plockat lite i sovrummet
           snart är det dags för fönsterputs..................
 
 
                Jag tycker att dukarna jag fick av
                svärmor passar så bra.................
 
 
              Vi har även en annan byrå som står i
               sovrummet med en pigtittare på, som
               nu ska målas vit..................................
 
 
                Det blir nog bra tror jag......tänk vad pigg
                man blir av lite solsken......och så mycket
                man ska göra......och helst allt på en gång...
                Mattan är tvättad och köttbullarna är på " g"....A.....
               
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Jättefint!!

Nå`t speciellt med dom gamla pigtittarna!

Kram <3

2014-04-01 @ 13:00:01
Postat av: Anita

Ja visst är det....men jag tror att den blir fin i vitt....Kram <3

2014-04-01 @ 13:09:42
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0