Orkideer och tandläkaren....

 
                              Hej Onsdag........
 
           Jag var på IKEA igår och köpte fina
           orkideer............................
 
 
                 Mycket knopp var det i dom.........
                 99 kr/st......jag köpte 4 st
                 som jag ska ha i köksfönstret....
 
 
            Nu var det lättaste gjort......då är det
            bara fönsterputs och strykning av
            gardiner kvar då.......I dag blir det
            en sväng till Tandläkare Martin för
            att få min 4500 kronors tand.......A........
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Underbara blommor!!!!

Lycka till hos tandläkaren!!

Kram <3

2014-04-02 @ 14:13:12
Postat av: Anita

Nu är det klart och allt gick bra....Kram<3

2014-04-02 @ 19:16:11
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0