Onsdag 23/4

 
                God Morgon Onsdag..............
 
        I dag var det meningen att jag skulle sova länge
        det drar ihop sig till ett par jobbarnätter igen......
        Klockan 06.00 slog jag upp mina ljusblå.....och
        jag har hunnit med mycket...jag lämnade en stor
        disk i går kväll efter jag hade gjort smörgåstårtor..
        men den var lätt diskad i morse....så har jag tagit
        bort mina Påsk-saker....putsat fönster både i sov-
        rummet och vardagsrummet..........
 
 
           Nu får påsk häxan vila tills nästa Påsk.......
 
 
          Har fått ett par rara blommor i skotten
          jag tog hem från Lanzarote.........
 
         Nu är det dags för att gå ut och måla lite
         sedan blir det solning för resten av dagen..
         Ha det gott.................A.............................
 
 
       
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Duktiga Du!!!!

Ha en riktigt skön dag!!

Kram <3

2014-04-23 @ 11:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0