Måndag......

 
                               God Morgon Måndag........
 
             Solen skiner i dag och jag har köpt mig ett par
             mjuka träskor.....vad skönt att slippa sockor
             och stövlar......nu är det bara att sticka in fötterna
             i träskorna och gå ut......................................
 
 
                   Fick Hemmets Veckotidning i dag.....
                   det påminner mig om att vi är i Påsk
                   veckan och jag ska jobba till helgen
                   och går av på söndag morgon och
                   klockan 16.00 blir det Påskbord och
                   födelsedags kalas här hemma.......så
                   nu är det hög tid att förbereda lite mat
                   och bak......men först ska jag måla lite....
 
                   I morgon kommer min vän Mariana hem
                   från Teneriffa och jag har saknat henne
                   så det ska bli kul att få höra hur hon har
                   haft det.......och snart blir det nog en tur
                   till Marieberg för oss två........A.............
 
 

Kommentarer
Postat av: Madelene

Ja, saknad är hon VERKLIGEN! :)

2014-04-14 @ 14:39:00
URL: http://madelenericketzie.blogg.se
Postat av: Anita

Haha...Ja Madelene...tur att hon inte är borta i 14 dagar :)

2014-04-14 @ 19:22:30
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

Tack vännen!!

Längtar till vi ska till Trystorp`s ekäng och till Marieberg.
Två riktiga höjdare!!

Kram <3

2014-04-15 @ 22:17:39
Postat av: Anita

Ja snart är det dags att träffas...ska bli såå kul...Kram <3

2014-04-16 @ 06:53:13
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0