Måndag 7/4

 
                  God Morgon  Måndag...........
 
         Frukosten är avklarad.....den här inlagda
         strömmingen skulle jag ha haft till frukost
         i husbilen i går......men man kan ju inte
         komma ihåg allt........Den var lika god i dag..
 
     
             Jag har lagt ett bud på denna lilla cykel till
             Ella.....budtiden går ut klockan ett och jag
             ligger högst med 110 kronor.....så vi får se
             om det blir jag som får den....eller rättare
             sagt om Ella får den......
 
 
                 Goe Gubbens chili plantor växer och
                 frodas på övervåningen.....i sitt blåa
                 lampsken.........Nu vankas det två
                 jobbarnätter sedan är jag långledig
                 för att jobba i Påskhelgen.......A.........
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Klart att Ella ska ha den fina cykeln!

Kram <3

2014-04-08 @ 08:09:49
Postat av: Anita

Ja du Mariana....nu hade jag tur för det kom ett till bud men det kom tio minuter för sent.....så nu har Ella en liten cykel...Kul....Kram <3

2014-04-08 @ 12:14:07
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0