Jungfruturen

 
                                   Hej Söndag
 
             I går eftermiddag kom grillarna fram......
 
 
                Lars och jag åt på diskfritt.....grillade
                karre' skivor och potatissallad.....ja
                det smakade bra efter att ha sprungit
                på stan.......halva dagen.................
 
 
          Det såg lite fattigt ut utan blomma på
          bordet.....och på torget stod det ju
          en nasare och sålde...så jag slog till
          och köpte en liten kruka för 20 kr....
          jag lämnade fram en hundring och
          fick tillbaka en femtiolapp två tjugor
          och en guldtia......så jag bidrog inte
          till hans brödföda den dagen........
 
 
             I dag sken inte solen när vi vaknade......det
             har regnat i natt och det fortsätter även i dag.....
 
 
                Innan vi åkte hem slog vi till och åt mat
                det blev rödspätta och remuladsås......
                gott.......Ja nu är vi hemma från jungfru
                turen......och nu börjar en ny vecka......
                nu är jag sugen på paj....så det får det
                nog bli till kvällsmat och matlåda tills i
                morgon.....Ha det gott..............A............
               
 
 
 
 
 
   
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Haha... Du är allt en riktig affärskvinna... :)
Dej skulle jag vilja ha som kompanjon!!!

Man har ju inte alltid tur med vädret!

Kram <3

2014-04-06 @ 19:19:53
Postat av: Anita

Haha......ja du vet väl vem som ska stå i kassan när vi öppnar hatt och väsk affären.....Kram <3

2014-04-06 @ 19:58:03
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0