Husbils Premiär.....

                                  God Morgon Tisdag..........
 
 
               1: April också.......då får man akta sig.....men
                jag är både godtrogen och lättlurad så jag
                åker nog på en liten luring i dag...men det
                bjuder jag på...................................................
 
 
             Nu har vi ställt på husbilen.....så i kväll
             blir det en sväng in till stan med den....
             skönt att Magnus, Anna och Ella har
             flyttat.....för nu går det att parkera hus-
             bilen utanför deras hus.........Det är några
             saker jag ska hinna med först......jag ska
             tvätta köksmattan....göra köttbullar och sås..
             baka fröbröd.....göra grönsaksmos.....men
             nu först ska jag äta frukost...Ha en bra
             tisdag och akta er så att ni inte blir lurade...A...
            
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Bäst att passa sej.... :) :)

Apropå husbil, så kan jag berätta för Dej att jag har köpt en ny, fin idag!!


Kram <3

2014-04-01 @ 14:13:49
Postat av: Anita

Haha.....vad bra då kan vi campa tillsammans...jag kommer i morgon och tittar på den.....men då kanske du har sålt den....Kram <3

2014-04-01 @ 15:40:55
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

Tyvärr vännen, imorron går inte alls, då är jag ute på premiärturen.... :) :)

Kram <3

2014-04-01 @ 19:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0