Annandag Påsk

 
                           Annandag Påsk....
 
             Sol och blå himmel ......då blir det frukost
             ute på altan................rester från gårdagen...
 
 
                  Nya planteringar...på altan..............
 
 
                Med gemensamma krafter har vi
                i dag målat badtunnan........snart
                ska det i vatten och sedan ska jag
                bada....varje morgon efter jobbet......
 
 
                      Vår härliga baksida.......................
 
 
               Här tog vi oss en napp både
               Goe och jag på eftermiddagen...
 
 
                     En härlig dag har vi haft
                     här hemma...och mycket
                     har vi fått gjort.....nu ska
                     Goe ut och klippa gräs och
                     jag ska lägga mig i bubbel-
                     badet.....Ha det gott.....A.....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Där kan Du ALDRIG flytta ifrån!!

Kram <3

2014-04-22 @ 00:18:59
Postat av: Anita

Haha.....nej Mariana, jag börjar förstå det....Kram <3

2014-04-22 @ 08:05:25
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0