Snabba affärer.....

 
                            God morgon torsdag
 
        Solen skiner från en klarblå himmel och jag
        har nyss vaknat efter en jobbarnatt, till-
        sammans med Tarja......det var hon som
        tyckte att jag skulle börja spela Words in a
        pic........så det har jag nu installerat.....men
        jag undrar om jag har tålamod till detta spel ?
 
        Kallt har det varit i natt - 3,5 grader var det
        som mest (eller heter det minst) skitsamma
        lite kyligt var det.......affärer har jag gjort denna
        vecka också....kul tycker jag.........
 
 
          Denna skänk som står under tv:n lades ut
          på bud från 100 kr....och jag drog till med
          250 kr...inget att hålla på tyckte jag....och
          kan ni tänka att jag var den enda som bjöd
          och fick den så nu har vi gjort lite ändringar
          och så blev det lite städning i det förra skåpet
          också.................................................
 
 
         Vi hade inte plats för vår radio längre så
         den satte jag ut på annons ......och kan
         ni tänka er den fick jag 220 kr för......ja
         så egentligen gjorde jag bara av med
         30 kronor igår........strålande affärer tycker
         jag.....och snabba det gillar jag.....nu ska
         jag leta på något annat jag kan lägga ut
         så jag blir av med lite skräp bort i kring....
        
         Dagens frukost blir nog bruna bönor och
         fläsk....sedan blir det ännu en jobbar natt
         med Margareta......innan vi i morgon drar
         ut en sväng med husbilen......Kanske kan
         det bli ett dopp i helgen...kanske.......A.........
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det kul att göra affärer. Har lagt ut lite med o blivit av med. Vi har ju lite att ta av som du vet. Ha det gott o hälsa.

2013-09-26 @ 15:37:54
Postat av: Anita

Hej Eva....Ja det är roligt att göra lite affärer då och då....Ha det gott...:)

2013-09-26 @ 19:27:00
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

Vilken affärskvinna Du är!!
Men ingenting slår Mullhyttan!!

Ha en fin husbilshelg!

Kram <3

2013-09-26 @ 21:16:23
Postat av: Anita

Haha...Nej Mariana..inget slår Mullhyttekonsten..Kram <3

2013-09-27 @ 07:14:34
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0