Sköna Söndag

 
            Efter ett besök på Marieberg på söndags-
            eftermiddagen kom jag hem med dessa
            dojor......de bruna är lite indian inspirerade
            med fransar......de svarta får bli höstens
            jobbarskor....eftersom jag har ont i rygg
            och höfter  måste jag ha skor som jag
            kan få på mig utan att böja mig, och dessa
            har dragkedja på sidan och snörning fram
            så de blir säkert bra............
 
 
           Det blev lite ost, kex och små tomater till
           kvällvikningen.......gott.................
 
 
             Egenodlade chili frukter i olika styrkor...mest
             starka.....Goe Gubben gör Chili con carne och
             där ska vi prova lite av dessa...jag gillar stark
             mat ...men den måste vara ätbar.....A............
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Gomorron till en ny vecka!

Snygga dojor!

Hördu "Ärtiga Märta" det där Du beskrev om att ta på sej skorna, har jag också börjat känna av.
Det handlar i alla fall inte om åldern!!

Kram <3

2013-09-09 @ 10:37:17
Postat av: Anita

Godmorgon Mariana....Nej tok heller inte har det med åldern att göra....jag vill kalla det för livserfarenhet.....höfter och rygg har man ju använt flitigt eller hur :) kram <3

2013-09-09 @ 11:04:59
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

Hahahaha... Du är alltid så klok!!
Det där ska jag komma ihåg!!

Kram <3

2013-09-10 @ 22:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0