Överraskningskaka.....

 
           Ludde och jag vilade oss i form inför jobbar-
           natten....vi hade inte många larm men många
           besök så jag var så trött i morse när jag kom
           hem så jag läste inte tidningen en gång.......
 
 
        Gubben är på fotboll eller är det möjligen
        ishockey.......ja något är det.........så när
        jag vaknat och ätit tänkte jag baka en
        äppelkaka.....för den yngste sonen kommer
        att vara nattgäst här i natt och jag vet att han
        gillar äppelkaka....och så här fin var den när
        den kom ut ur ugnen.........
 
 
              Ja så tog jag då fel form...så det blev
              en överrasknings kaka.............med
              äpplena och pärlsocker i botten...men
              vad gör det ....huvudsaken är att den
              smakar som den ska och det gjorde
              den.....nu ska jag vispa lite vaniljsås,
              sedan blir det sängen innan nästa
              jobbar pass.....Ha en bra lördagskväll....A...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0