Middag en tisdag....

 
            Ja då är tisdagen snart slut.......och snart
            är det dags för en jobbarhelg........jag har
            inte jobbat helg sedan mittenav maj så nu
            är det hög tid..............
 
 
          I går kväll plockade vi av lite chili peppar
          från busken och hängde upp på trådar i
          köket för att torka...............
 
 
            Jag hittade ett recept på fiskgratäng........
            jag har aldrig gillat fiskgratäng och det
            beror på att det är potatismos i den.....
 
 
        Men nu hittade jag ett recept med skivad halv-
        kokt potatis.......och då gjorde jag den och den
        var jättegod med lite räkor och dill på......och
        naturligtvis så smulade jag ner en chili frukt i...A....
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hej fina Anita!

Åh, vad gott det ser ut!
Det receptet måste jag få... :)

Äh, skit i jobbarhelgen... dra ut med husbilen istället.. haha...

Kram <3

2013-09-18 @ 08:36:55
Postat av: Anita

Hej Mariana....Du ska få receptet....Haha...jag det känns frestande att dra ut med husbilen...men nu känner jag tvånget att jobba en helg..annars får jag nog sparken..Kram <3

2013-09-18 @ 10:47:25
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0