Måndag morgon

 
                               God morgon måndag
 
                  I dag skulle jag ha min sovmorgon....var
                  det tänkt....men jag vaknade kl 05.55 av
                  att Goe Gubben låg brevid och sov gott...
                  han brukat ju gå upp 05.30, så han hade
                  försovit sig......och jag kände att jag hade
                  ont i halsen......så det blev intag av C-
                  vitamin intag i form av en stort saftigt
                  apelsin.......jo i Småland och Halland
                  säger vi en apelsin......men nu blir det
                  sängen igen...................A.................
 
 
       
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0