Mamma's Födelsedag.....

 
              I dag är det den 19 september och min mamma
              skulle fyllt år om hon hade levat och hon skulle
              även haft namnsdag eftersom hon hette Fredrika
              i andra namn..........klockan 09.00 åkte jag ner till
              Linden för  kompetensutveckling och den handlade
              om social dokumentation.....och vi hemvården jobbar
              efter det systemet så det mesta kan vi.....men det
              var flera med som kanske lärde sig hur man ska
              jobba.............................
 
 
          Sedan har jag varit hos Daniel och hjälpt
          honom att städa och sedan satte vi oss
          på balkongen och drack kaffe och då såg
          det ut så här fint på himmelen....jag ska
          fråga Lars vad dessa moln betyder, han
          är intresserad och kan mycket om moln...
          kanske är det oväder på gång.......A........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0