Fredag kväll

 
                Fredag kväll och jag har gått av efter
                två jobbarnätter........vi är hemma.....
                inte ute med husbilen och det känns
                bra......det har blivit mycket husbils-
                åkande i år....men det är ju därför vi
                har den, för att åka med......vi gjorde
                en god kycklingssallad med gott bröd
                till kvällen.....sedan kände jag för att
                titta på tv:n upp i tv rummet....nu är
                snart höst...det blir väldigt mörkt om
                kvällarna....så det är skönt att krypa
                upp i fåtöljen med en skön filt om sig...
 
 
          Mina fina blommor som jag fick av Mariana
          står ännu på köksbordet och påminner mig
          om vilken aktningsvärd ålder jag har uppnått...
 
          I morgon får jag hem lilla Ella så nu är det
          dags att krypa ner i sängen.......fotbollen är
          nog snart slut....hoppas nu att 1-2 står sig....A...
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Gomorron 60-åringen!! :) :)

Visst är det en aktningsvärd ålder!
Njuter än av våran firarkväll.. :)
Blommorna ser fina ut.

På nå`t sätt är det skönt när det blir höst.
Sänka kraven... tända ljus & mysa.

Ha en fin helg!

Kram <3

2013-09-07 @ 09:10:09
Postat av: Anita

Hej Fina Mariana <3....jag ler också åt vår galna och roliga kväll.....den glömmer man inte bort i första taget....Ja nu lugnar livet ner sig på något vis.....och då gott att mysa.Kram <3

2013-09-07 @ 19:29:39
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0