En helkul kväll

 
           Klockan 17.15 stannade limosinen och ut
           hoppar denna glada Mariana.....nu jäklar
           ska det festas.......
 
 
          Och iklädd en snygg hatt blir vi bjudna på skumpa
          av denna herre vid namn Nicke och tillika chaufför
 
 
           Skål på dig härliga Mariana........
 
 
                På restaurang Wongs blev jag bjuden på
                god mat och en flaska gott vin...........
 
 
               Vi åt jättegod räkmix med olika såser........
 
 
            Vi hade lovat Marianas dotter att vi skulle
            inte svara i telefonerna och det gjorde
            vi inte heller.......men vi messa hej vilt
            och la ut lite bilder.....och så skrattade
            vi åt våra tokigheter....men kul hade vi
 
 
           Jag fick en jättefin röd kanna....och den har
           jag tittat på och ville köpa....och nu fick jag
           den av fina Mariana......hatt och blommor
           blev jag också uppvaktad med..........
 
 
                  Kvällen avslutades med en irish coffee.......
 
                   Tack snälla Mariana för en hellyckad
                    kväll.....och tack Madde och Nicke för
                    åkturen i den ballongprydda bilen......
  
                   Jag är såå nöjd och fått ännu ett roligt
                    minne tillsammans med dig Mariana...Tack......A....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vilket härligt blogginlägg från en helt galet lyckad helkväll!!

Vad snygg Du är "Ärtiga Märta"!! :) :)

Tack för Din vänskap och all glädje som Du bjuder på!!

Många kramar <3 <3

2013-09-04 @ 12:11:38
Postat av: Anita

Hej Fina Mariana...det är jag som ska tacka...vilken kväll vi fick.... helt otroligt...mycket och fina bilder blev det...ett härligt minne...Kram <3

2013-09-04 @ 18:01:54
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0