Ella kom...

 
              Anna, Magnus och  Ella kommer i dag
              och då ville Lars bjuda på grillat.....men
              jag är trött på dessa grillade pepparbiffar
              o dyl. så därför gjorde jag satay spett på
              kyckling med en het jordnötssås till.......
 
 
             Pepparbiffarna åkte även de på grillen
 
 
              Jag letade på Magnus 30 års gamla sulky
              och den tyckte Ella var roligt att sitta i......
 
 
          Av grannen Calle fick jag ett prinsses tält
          det blir nog bra till nästa år........
 
 
            Ella hade provat en gåstol i dag på
            baby proffs tror jag det var, och den
            tyckte hon var rolig, så jag slängde
            in en förfrågan på köp och sälj  i
            Lekeberg......och fick köpa denna
            för 100 kronor ......så nu kan hon
            åka gåstol inne i stan..........A.......
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0