Wallenbergare

 
                              Måndag igen.......
 
         Ryggen är lite bättre men långt ifrån bra och jag
         har en tid på VC på onsdag.........får se vad de kan
         göra för mig........men jag ska försöka laga lite mat
         i dag.......Goe har lagat mat den sista veckan och
         i går blev vi ju bjudna på middag hos Daniel........
 
         Jag köpte kalvfärs, så i dag ska det bli Wallenbergare,
         potatismos, gröna ärtor och lingonsylt.....när vi var på
         Gotland förra sommaren så åt vi denna rätt och den
         var jättegod, så jag ska försöka återskapa den.....de
         hade purjolök i moset.....jättegott var det.......A..........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0