TRÖTT...

 
                              God Morgon....blää
 
                    Jag skulle gått upp 07.30 i morse
                    var det tänkt......men det dröjde 45
                    minuter innan jag kunde hasa mig
                    ur sängen......i dag kunde jag gett
                    vad som helst för att få ha legat kvar
                    halva förmiddagen......det blir gärna
                    så efter ett par jobbar nätter....och
                    med detta ryggonda...fy................
                    Men nu är jag uppe och har varit
                    i duschen nu väntar frukosten....
                    och klockan 10.00 ska jag vara
                    på jobbet......Ha det gott...........A...
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hmm... hoppas att Du är "fit for fight" imorron.

Kram <3

2013-10-02 @ 17:08:02
Postat av: Anita

Hej Mariana.....jag är alltid "fit for fight " när det gäller att träffa dig...Kram <3

2013-10-02 @ 20:23:16
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

Tack älskade vän!!

Kram <3

2013-10-02 @ 23:01:24
Postat av: Anita

Kram <3

2013-10-03 @ 19:44:58
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0