Torsdag......

 
               Apträdet har fått höstfärger eller som
               den egentligen  heter Rönnsumak....
 
 
                Tog ett glas filmjölk med mycket
                 kanel i......nästan mera kanel än
                 filmjölk...men gott är det.................
 
 
              Fläskpannkaka blev det till middag
              i dag ....gott............
 
 
         Jag frös på e.m så jag tände lite ljus i
         köket och det var både skönt och mysigt
        
         Just nu har jag tagit ett hett bad och kollar
         in kock duellen på tv:n.............A.................
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hej fina Du!

Jag gillar Apträdet, som Du vet... :)

Vilken smarrig fläskpannkaka.
Det förekom ofta i min uppväxt.

Kram <3

2013-10-10 @ 23:53:12
Postat av: Anita

Hej Mariana <3 Jag vet att du tycker om apträdet...vi ska försöka få till ett skott till våren åt dig...fläskpannkaka...det kallar jag snabbmat men såå gott...Kram <3

2013-10-11 @ 06:17:08
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0