Tisdag 22/10

 
                   Ja då har jag vaknat efter en jobbarnatt
                   som har gått i hundra femtio.......nu är det
                   mycket att göra......vi har fått på backning
                   att vi måste in och läsa våra mail på jobbet
                   och i natt skulle jag läsa mail.... lägga in ett
                   par komp timmar.... lägga in om semester-
                   nätter....för jag måste ta ut semestern innan
                   året är slut.........vi kom in och hann ta en mugg
                   med filmjölk och så satte jag på datorn ....och
                   då fick vi ett larm....snabbt som ögat in en
                   sväng på toan sedan ut i regnet igen......och
                   tillbaka kom vi vid halv sju....då ska vi hänga
                   in nycklar, dokumentera och ge rapport....så
                   det jag skulle gjort på datorn fick jag lämna
                   över till de på kontoret att fixa åt mig.....i natt
                   ska jag försöka komma in och läsa min mail..
                   om jag hinner........så när jag kom hem 07.20
                   var jag jättehungrig    så det blev lite het chili-
                   con carne innan jag la mig......och vaknade till
                   fortsatt regn väder....enda fördelen med det är
                   att  Ludde bara vill gå lilla bio rundan för han
                   tycker  inte heller om regnet.....Nu blir det något
                   att äta, sedan blir det sängen för att invänta ännu
                   en jobbarnatt........................A..........................
 
 
                                
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Puh.... ujejuj, kan känna känslan....

Var rädd om Dej, fina vännen!!

Kram <3

2013-10-23 @ 13:59:36
Postat av: Anita

Tack Mariana <3

2013-10-23 @ 20:22:34
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0