Spegel spegel.......på....

 
               Den här spegeln köpte jag i kväll för
               50 kronor och den passade ju bra i
               mitt lilla krypin.....nu ska stolarna målas
               vita och nytt tyg ska på "morfars" bordet...
               Svarta rullgardiner är uppsatta och passade
               perfekt ,,,inköpta för 60 kr...köp/sälj/bytes
               Lekeberg........är jättebra när man söker
               några saker....och billigt är det med....och
               så kan man pruta också.....bra för en
               Smålänning som mig......Jag sitter och
               väntar på stormen, men ännu har han inte
               kommit så det är väl lika bra att knyta sig...A...
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Jaa Du Anita, Du är otrolig på att hitta grejer som Du kan inreda smakfullt med.

Den talangen skulle man ha....

kram <3

2013-10-29 @ 17:52:40
Postat av: Anita

Hej Mariana.....ja det är kul när man kan köpa saker för en billig penning och man blir nöjd över resultatet.....Kram<3

2013-10-30 @ 09:09:16
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0