Solig Lördag....

 
                         God morgon Lördag
 
        Sitter här med min onda rygg och tittar ut
        på det fina höstvädret....jag skulle gärna
        vilja gå ut och fixa till lite i trädgården.....
        men antingen ligger löven kvar eller så
        blåser de in till grannen................................
 
 
                              Ludde njuter .........
 
 
                Jag fick mina fönster putsade i går
                så dagens arbete blir att försöka få
                gardinerna strukna....och så får Goe
                Gubben hänga upp......Mycket sport
                blir det....i kväll ska Lars och Daniel
                åka in och titta på ishockey............
                ÖHK-AIK........igår var det ju en bra
                fotbollsmatch på tv:n.....Nu ska det
                bli en kopp gott kaffe..........A..........
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ja, ägna Dej åt att kurera ryggen Du... :)

Nu blev jag lite avis över Dina rena fönster.

Trevlig helg!!

Kram <3

2013-10-12 @ 13:29:26
Postat av: Anita

Hej Mariana....ja jag är så nöjd över att fönsterna på nedervåningen är tvättade...nästa gång blir det övervåningens fönster som blir putsade...kram <3

2013-10-12 @ 15:48:19
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0