Sanna Marken

 
         Anna ringde och frågade om vi kunde gå
         på sannamarken.......och det klart att jag
         kunde det......
 
 
           Jag köpte en Nalle Puh ballong
           som var dubbelt så stor som Ella.....
 
 
             När hon satt i sin matstol var den
             inte så skräckinjagande....måltiden
             bestod av smörgåsrån och melon
             till efterrätt....................................
 
 
            Det blev en kopp te och en munk när vi
            kom hem igen.........
 
 
              Hann inte göra kålsoppan förrän i kväll...
              men god blev den.....................
 
 
           Vi har plockat av lite stora chilifrukter,
            som ska torkas..........Nu ska jag gå
            och lägga mig med min onda rygg..
            för i morgon ska jag vara på jobbet
            kl 10.00......för att lära oss om de
            nya telefonerna som kan låsa upp
            dörrar.........God Natt Alla Glada....A.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0