Onsdagens 5:2 rätt

 
                           Dagen's 5:2 lunch........
 
        * 5 dl frusen blomkål
        * 50 g rökt skinka
        * 25 g ost......
        * salt peppar och
           stark paprikapulver
        * Gratineras i ugnen ca 20 min.......
        ' 263 kcal..........
 
      Ja det var vad jag åt till lunch i dag
      jag ska försöka följa 5:2 dieten och
      se hur det funkar.......åt fil till frukost
      för 120 kcal...skulle ha gjort banan-
      pannkaka, men det orkade jag inte,
      så det blev filmjölk istället.....nu har
      jag 117 kcal kvar till kvällen.....så
      vi får se vad jag kan få ihop......A.....
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vad Du är duktig!! (fast det visste jag redan)

Vad gott det ser ut... och nyttigt!
Spännande att följa!

Vad ska vi äta nästa gång på Marieberg??? haha....

Kram <3

2013-10-16 @ 16:17:31
Postat av: Anita

Hej Fina Mariana....du ska inte ge så mycket beröm för det är ju bara första riktiga dagen med den här dieten....det kanske skiter sig totalt...men tack...ja du, inte åker jag till Marieberg utan att äta ordentligt där....Kramen <3

2013-10-16 @ 17:21:04
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0