Onsdag 23/10

  
 
 
                   Två favoriter....Ella och hennes farbror
                   Erik....som hon har varit såå blyg för....
 
                    Nu har jag gått av efter två jobbarnätter
                    och i e.m ett APT.....mellan 16-18 men
                    jag stannade kvar och gjorde en enkät
                    som vi skulle svara på ...så jag var hemma
                    vid 19- tiden........nu är jag långledig, så i
                    morgon ska det bli hårdträning för min onda
                    rygg.....för efter två nätter känner jag att den
                    behöver jobbas med.....Jag har sovit 3,5 tim
                    i dag så jag kommer att somna ovaggad i
                    kväll..........Nu blir det omändringar av natt-
                    sköterskornas schema......det innebär att
                    vi får jobba med andra....men vi känner ju
                    varandra så väl, så det blir inget större
                    problem tycker jag...............A....................
                  
 
       
        
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Du har alltid en positiv inställning.. :)

Nog vore det bra för våra ryggar att klämma in
en träff under Din långledighet??

Kram <3

2013-10-23 @ 23:29:59
Postat av: Anita

Ja vi måste ta en träff nästa vecka....jättekul..det ser jag fram emot....Kramen <3

2013-10-24 @ 12:38:13
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0