Huvudvärk

 
             Vaknade denna torsdag morgon med
             huvudvärk.........och det beror nog på
             mitt intag av maten i går........men jag
             klarade av det .......och nu är klockan
             10.15 och jag sitter och funderar på
             vad jag ska äta till frukost......I dag är
             det ju en 5 dag så jag får äta vad jag
             vill, men jag ska ändå ha lite koll på
             vad jag äter dessa dagar också......
             Det blev inget måltidsinsulin i går
             för det låg bra hela dagen, så bara
             det är ju ett framsteg....Kl 13 i dag
             blir det ett besök hos sjukgymnasten.
             Sedan blir det nog ett besök hos ett
             sjukt barnbarn.............A....................
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Bästa Anita!

Grattis till minskat insulinbehov!!

Ha en bra dag, förhoppningsvis utan huvudvärk!

Kram <3

2013-10-17 @ 10:59:25
Postat av: Anita

Hej Mariana.....ja det är skönt när man kan minska på insulinet....Huvudvärken släppte så småningom....och efter besöket hos Ella känner jag mig så nöjd....kramen<3

2013-10-17 @ 18:38:12
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0