Höstrusk....

 
                     God morgon Torsdag.......
 
         Ja så här ser det ut utanför mitt köksfönster
         just nu.......gula blad....blöt vägbana.....grått
         och trist......    och jag har fortfarande ont i
         ryggen.....så kommande vecka blir det inget
         jobb för mig ....utan besök hos sjukgymnasten
         i stället......
 
 
                    När Mariana och jag var på Marieberg
                    och handlade för en vecka sedan, köpte
                    jag ett sådant här Nail kit..........och mina
                    naglar är så fina och blanka efter att ha
                    använt det en gång.....och de är mycket
                    starkare........de flisade sig och var mjuka
                    och träliga innan.......men bara med att
                    fila med tre sorter filar och lite smörja på
                    nagelbanden har de blivit jättefina på
                    bara en vecka.....de ser ut som om man
                    har ofärgat nagellack på.......Nej nu blir
                    det lite frukost......Ha det bra i regnet...A....
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vad roligt att det funkade med det Du köpte till naglarna.
Ja, hon verkade ju så övertygande, tjejen som sålde.

Var rädd om ryggen.

Kram <3

2013-10-10 @ 23:56:36
Postat av: Anita

Haha...ja den människan hon skulle kunna sålt sin egen mamma...vilken svada....men jag är nöjd med mina naglar...de blev kanon...Kram <3

2013-10-11 @ 06:19:26
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0