Fredag..

 
 
 
                          
 
                          Fina Mariana...som har varit i
                          Karlstad i dag med sina nya
                          örhängen.....Fina...du har bra
                          smak måste jag säga...........
                          Hoppas att dagen var till belåtenhet...
 
 
                           Goe Gubben och jag har haft
                           lite ölprovning i kväll....och det
                           var  rätt roligt hur olika smak man
                           har.......det jag tyckte var för
                           sött tyckte han var rätt gott....osv..
 
 
                       Goe Ludde tar alla chanser att
                        få ligga i knät..............................
 
 
              Kanelbullens dag blev en pistage fläta
              och en kopp te.....................................
 
                Jag som gillar allt i glas.....var först på
                att bjuda 30 kronor på denna fina karaff...
                och jag är så nöjd att den blev min.........A..
 
 
 
 
 
 
 
 
                 
  •                                       
 
            
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oooops... här går jag in på Din blogg och ser en bild på mej själv... :)

Du är allt för go, finaste Anita!
Trivs väldigt bra med dom snygga örhängena.
Tack igen!!

Ha en bra helg & låt ryggen vila!

Kram <3

2013-10-05 @ 09:43:39
Postat av: Anita

Haha....överraskningar tycker jag är roligt...Du passade bra i dina örhängen och jag trivs bra med mina.....Ryggen är inte bra...men snart är det dags för ett läkarbesök....Ha en bra söndag ..Kram <3

2013-10-06 @ 11:12:33
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0