Besökt Fina Ella...

 
               På eftermiddagen gjorde jag ett
               besök hos Glada Fina Goa Ella...
               Hon har varit sjuk ......sin första
               förkylning har hon haft...Mamma
               Anna säger att nu kan hon peka
               ut var hon har sin näsa.......men
               jag tror att hon talade om för
               sin farmor att hon varit täppt i
               näsan....duktiga hon...............
 
 
                  Det blev ett pizza kit  till kvällsmat och
                  mitt kaloriintag i dag blev 1100....bra
                  tycker jag för att ha fått äta vad jag ville.
 
                  Har även gjort ett besök hos sjukgymnasten
                  och jag är stel som en pinne i ryggen och har
                  fortfarande sviter kvar av mitt " gamla " rygg-
                  skott sa hon....så nu blir det träning och jag
                  börjar redan i morgon.....hoppas att det löser
                  upp lite knutar bort i kring.....Ha en bra kväll...A....
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Bra jobbat.... och vad duktig hon är den lilla sötnosen!!

Kram <3

2013-10-17 @ 21:14:18
Postat av: Anita

Tack Mariana....Ja Ella är som en solstråle alltid glad...Kramen <3

2013-10-18 @ 06:55:07
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0