Svart ljusstake...

 
                        God morgon Onsdag...........
 
            I dag är jag uppe med tuppen......och jag
            som brukar sova när jag ska gå på en jobbar-
            natt som jag ska göra i kväll......men det blir
            att sova lite längre fram i dag.........Den här
            ljusstaken köpte jag på Kupan för 20 kr, och
            nu fick jag för mig att den skulle målas svart..
 
 
             Så nu är den slipad och har målats en gång.......
             Jag gillar att måla så nu ska jag gå en runda
             i huset och se om det finns något mera att
             måla.........A.....................................................
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Kreativ, brukar det kallas... :)
Snygg blev den... kram <3

2013-11-27 @ 08:25:49
Postat av: Anita

Ja den blir nog snygg när den blir färdig ....med röda äpplen och röda ljus..Kram <3

2013-11-27 @ 11:12:03
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0